14 Eylül 2009 Pazartesi

İŞBAŞI!






Yeniden merhaba! Biliyorum uzun zamandır yoktum ama bilgisayarın azizliğine uğradım. Bir de fırsat bulamıyorum bu ara. Neyse efendim Eylül 1 itibariylr işe başladım. Yani iki hafta oldu. Özlemişim doğrusu ama bebeğimden ayrılmak hakikaten zor geliyor. Bi de bebişimi düşünüyorum, bana zor geliyorsa o ne hissediyordur kim bilir? İlk zamanlar sorun olmuyordu ama zamanla yokluğumu anlamaya başladı. Pek uyumuyor, babaanneyi uğraştırıyor biraz. Zamanla alışcak inşallah :)
Oğluşum bir güzel oldu, bi tatlı, bir yakışıklı ki sormayın! :) Görmemişim yaaa, bebeğim bana böyle görünüyor, gerçi bana tüm veletler böyle görünür :D Gülücüklerimiz çoğaldı, kahkahalarımız tatlandı. Hoplamalara başladık. Elimizi herşeye uzatıyoruz ve ağzımıza götürmeye çalışıyoruz henüz başarılı olamıyoruz. Bir-iki hafta içinde onu da yapar. Yuvarlanmıyor ama olduğu yerde dönebiliyor. vs vs hadi fotoğraflara bakalım:))Bu arada hamilelik foto.larımı buldum onlardan da koyayım.

1 yorum:

Işıl dedi ki...

çok büyümüş canım oğlum